vrijdag 3 februari 2012

Stukje chat van mij met man op datingsite....


Ik:weetje ik ie er redelijk goed uit en schijnbaar zeggen de meeste mannen dan van alles om je te paaien
hahahaha
Man:je ziet er goed uit inderdaad
Ik hahahaha
ik heb nu al een maandje of 5 niet meer gedate
was het ff zat
Man: ja, kan me voorstellen
ik heb mijn laatste date ook maanden geleden gehad
geen tijd meer voor onzin
Ik: precies
Man: maargoed als je helemaal niks meer date..dan gaat het hem ook niks meer worden
moet wel bekennen dat het qua behoeften moeilijk is, maar ja....
Ik: hahahaha
dus ik dacht..2012 wordt mijn jaar
nee, die instelling is ook niet goed inderdaad
beoeften...hmmm ik heb niet gezegt dat ik 5 maanden stil sta
maar ja...het komt vanzelf wel weer
hahahaha
Man:ok dan!
Ik ik wil gewoon een relatie en geen friendship with benefits meeer
Man:nee, snap ik
Ik: gewoon regelmatig naast iemand wakker worden
leven opbouwen en meer diepgang
Man: ja, dat is wel belangrijk
dus je hebt wel friends +?
Ik eentje
en jij?
Man:geen
hahahahaha
Ik:netjes
Man: sta al drie maanden droog
tja is beetje zo gelopen
hahaha
muren komen op me af!
Ik:hahahahaha
hahaha
Man:lach maar
bedenk je wel...ben een man he?!
hahaha
Ik:dan heb je een slechte aan mij..als ik echt iemand leuk vind dan ga ik dus de eerste dates niet met die persoon naar bed
Man:nee, dat snap ik wel
met gevoel is veel leuker
Ik:ik ben ook niet op zoek ernaar hoor
Man:ik ook niet
zeg alleen dat het wel lastig is...
hahahahhaaha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten